Kss/shopping/Idol

Blev en sväng till Gyn mottagningen på KSS vid halv tolv i morses.. De kollade så allt var bra med bebisen och så att det inte är på grund av det som jag mår dåligt. Allt såg bra ut sån tur var! Så därifrån blev jag skickade med en remiss till akuten för att få träffa en medicin doktor eller något.. Vi satt där och väntade i fem timmar sammanlagt på KSS innan jag fick komma in och de gjorde något. Väl inne så fick jag prata med en läkare och de gjorde ett EKG på mig igen! Sen kom läkaren in och sa att han inte verkade veta vad felet är och att det inte fanns något att göra. Så tydligen ska man bara fortsätta leva på detta viset! Hoppas det går bra på söndag natt på jobbet.. Det blir ett bra test att försöka stå så länge!! Aja, lite besviken blev jag allt! Hade stora förhoppningar och var jätte glad när jag anlände till KSS och gick därifrån lika besviken som jag varit de senaste tre veckorna man inte fått någon hjälp! Finns inte mycket att göra.. Får bita ihop helt enkelt :) Efter KSS i allafall åkter jag och Rasmus med mamma till min mormor där de var barnvakt åt Robin :) Jag fick lite mat och sen fick jag och Rasmus skjuts till Elins Esplanad! Där blev det att springa runt och köpa alla julklappar jag tittade efter igår, Nu har jag bara några kvar tre kvar att köpa till, och det känns riktigt gött :) Efter Elin´s så fick vi vänta en stund på att Johan skulle åka från sin mamma, så jag och Rasmus bestämde oss för att åka ner till pappa och Jessica en sväng och hälsa på tills Johan var klar.. Det jag inte visste var att de hade lite folk hemma hos sig och de satt och drack lite. Hade jag vetat det så hade jag kanske inte åkt dit i mina mysbyxor, stickad tröja och en fult uppsatt toffs! haha.. Men jag blev inte kvar där sålänge.. Det var dessutom kul att träffa alla där :) Kom hem lagom till Idol börja. Hann slå in två paket innan! Gött att Jay vann! Men gillade Minnah väldigt mycket också.. Både är lika värdiga vinnare tycker jag :) I morgon blir det nog en hel lugn dag. Ska kanske till Elin´s igen för att köpa vantar, mössa och halsduk! Sen blir det tamejfan ladda inför jobbvecka! :) Nu blir det sängen och kika på Tv en stund. Kan ju inte sova nu när jag ska jobba natt på söndag! Trevlig fredag kväll/natt gottfolk! / A

Kommentarer
Postat av: Therese

Synd att det inte hittade något fel men är bara att kära på, inte många jobb dagar kvar detta året :)

2010-12-11 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0