Lucia och Svenska hjältar

Det gick bra att jobba i natt.. Satt dock ner ganska stor del av natten, men jag var där hela tiden och svimmade inte en enda gång! :) Ska dit i natt igen och ska träffa min läkare i morgon vid 11.30 frågan är om man inte ska hålla sig vaken innan det. Åka in till stan och klippa sig kanske? Bli lite julfin :)
Aja, i morses blev det gröt frukost efter jobbet.. Gud vad jag älskar risgrynsgröt under juletid! Det smakar så himla gott då, hehe :)
Vi sov till 16 tiden ungefär och jag vaknade av att mamma ringde.. Vid kvart över fem var jag vid Däldernas kapell för att kolla på lucia :D Det var Robins dagis som uppträdde! Jätte duktiga var de alla barnen och det är ju så himla mysigt med småbarn utklädda till tomtar, pepparkaksgubbar, lucior, tärnor och stjärngossar :) jätte kul var det!
Efter det gick jag med mamma och Robin hem.. Fick lite smörgåstårta som blivit över från Tobbes kalas igår.. Tackade jag inte nej till!
Blev också lite mer kaffe och sen kollade vi på "Halv åtta hos mig"! efter det börja "Svenska hjältar galan" så jag stannade och kollade en stund innan Johan kom och hämtade mig. Man blir ju så himla rörd av att se alla dessa hjältar! Vissa för att man tycker synd om dom och vissa för deras insatser! Programmet är helt klart en av de bästa galorna!!

Väl hemma så lagade Johan mat.. Det blev klyftpotatis och köttbullar med bea sås :) Gött!

Känns som en riktigt bra dag idag och jag är super lycklig! Kanske för att det närmar sig jul?

Nu blir det slappa lite innan jobbet så jag orkar :)
Godnatt alla!

/ A

Kommentarer
Postat av: eric

2010-12-14 @ 00:46:40
Postat av: eric

Du är inne på dom där bearnaisesåskillarna

2010-12-14 @ 00:47:41
Postat av: Alexandra

Haha ja tydligen!

2010-12-14 @ 22:23:49
Postat av: Alexandra

Haha ja tydligen!

2010-12-14 @ 22:23:49
Postat av: Alexandra

Haha ja tydligen!

2010-12-14 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0