myspys

Godkväll!
Ligger i sängen och kikar på eldsjälsgalan på TV. Har en chips påse, lite dipp till det, köpte en Tom och Jerry haha lite barnslig eller? och så har jag tänt ett ljus vid sängen. Så jag har det jätte mysigt kan man säga :)
Tidigare på dagen städade jag i storarummet.. Dammsög efter katten som drar ut massa damm från under soffan och klöser på mattan så det blir massa tussar över allt som sedan hamnar i soffan och över allt på golvet!
Så dammsugning blev det förut och det var skönt att få det gjort :)
Efter det åkte jag och mötte upp Therese och Sanna på Maxi!
Trevligt att träffa mina tjejor sådär oplanerat för en gång skull :)
Handlade dock alldeles för mycket! Eller egentligen inte för mycket saker men spendera för mycket pengar kan man väl säga :)
Men det blev den jätte fin klänning till i morgon. Den satt så himla bra på mig och magen såg jätte fin ut, så det var helt klart värt varenda krona :) Köpte även en kavaj som jag ska ha till den klänningen. Köpte smycken och smink för lite över 800 och slutligen strumpbyxor och fika med tjejerna :) Haha det är ju såå kul att shoppa om man hittar saker man tycker om!
Aja, kom nyss hem där ifrån och nu som sagt kikar jag på TV. I morgon är det nyår och det firas ute i Igelstorp hos Johans mamma och familj. Ska bli trevligt! :)
Får se om jag  skriver en rad i morgon annars får jag önska alla ett gott nytt år :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0