Planering

Har återigen sovit bort hela dagen och vaknar därför med spränghuvudvärk.. Typiskt! Men kan ju inte skylla på någon annan än mig själv :) Ligger fortfarande i sängen och har precis druckit upp en kopp kaffe! Ska alldeles strax ta mig något att äta..

Försöker få ihop det med planering och allt nu innan jul.. Hur ska man hinna med allt plus vara sjuk.
Men det ska nog lösa sig :)
Ska till stan i morgon och köpa de sista julklapparna, efter det hem till min lägenhet och städa med mamma och Rasmus som hjälper till! 
På söndag blir det Julmacka hemma hos Thomas och barnen.. Kommer dock kännas lite konstigt utan Marie :/
Efter det hem till pappa och byta julklappar och sen eventuellt hem till älskade Therese och dricka glögg!
Måndag blir jag förmodligen hemma från jobbet också och sen på tisdag ska jag till läkaren.. Sen har jag väl någon dag på mig att fixa det sista innan jul :)
Ska även hämta mina klänningar i morgon också! Ska bli kul att se om de passar :D

Ne nu hade jag tänkt att hälsa på min far en liten stund och sen faktiskt promenera hem :)
Behöver ju som sagt röra på mig för att få igång blodcirkulationen!

Ha en bra fredagkväll gött folk :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0