så tråkigt

Först och främst tänker jag skriva av mig lite för nu är jag riktigt förbannad! Det är någon som FORTFARANDE kommenterar anonymt på min blogg och verkar tycka att jag är helt dum i huvet som behåller ett barn med någon jag inte är tillsammans med? Det är faktiskt så här att jag redan har gjort 2 aborter och jag tyckte dom var jobbiga nog! Detta visste Eric mycket väl om när han hade sex med mig och det kan vem som helst fråga honom! Tror rättare sagt att jag påminde honom om det varje gång? aja.. Sen kan man tycka att det är fel att behålla barnet ändå men så känner inte jag! Jag vet att jag kommer att klara av det och jag känner många starka mammor som klarat sig alldeles utmärkt utan far i närheter. Sen har jag ju faktiskt Eric på min sida.. Senast i förrgår kollade vi Ultraljud tillsammans, efter det åt vi mat och tjötade lite skit.. Så vem/vilka det nu är som kommentarar anonymt och bara har saker att klaga på: skaffa er ett liv! Läs inte någons blogg om det irriterar er. Vad är ni ute efter? att jag ska göra abort för er skull? att jag ska börja må sämre än jag redan gör? Svara på det snälla och låt mig sedan va! Aja, det var absolut inte det jag tänkte skriva när jag loggade in, men hoppsan vad humöret kan ändras snabbt.. Nu får ni andra som bryr er om oss ursäkta utbrottet och ni ska veta att ni alla är guld värda för mig! Tack för mig! Godnatt / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

man väntar väll ändå på den rätta innan man skaffar barn eller? att skaffa barn förändrar ens liv för alltid, man kan ju inte bara skaffa barn hur som helst när man knappt känner varandra, men du verkar ju bara vilja ha barn och skiter i vem som är pappan och hur han mår. jävla idiot

2010-12-02 @ 02:46:45
Postat av: Anonym

t

2010-12-02 @ 02:47:48
Postat av: Anonym

q

2010-12-02 @ 02:48:12
Postat av: Sanna A

I det här fallet så känns det väl som att viktigast är att ni båda tar hand om barnet. Barnet är ju redan gjort så varför hänga upp sig på allt negativt? Jag tror ju inte att det var så här du tänkt dig skaffa barn Alex, men som sagt. Det är bättre att du gör allt för att det ska bli så bra som möjligt istället som du säger. Lycka till! KRAM

2010-12-02 @ 08:04:46
Postat av: Denise R

till anonym.. Men vafan det är la inte ditt problem om hon vill skaffa barn eller inte, om det stör dig så mycket så sluta läs hennes blogg och sluta kommentera,speciellt anonymt. riktigt fegt av dig att inte stå för det du säger.. det är inte ditt liv och som sagt gjort är gjort och man kan inte ändra på det, speciellt inte du eller dina jävla kommentaret.. moget ;)

2010-12-02 @ 08:21:18
Postat av: Sanna

Till anonym: Vänta på den rätta innan man skaffar barn ? lever du på 1800-talet eller?

Alex och Eric har ju fixat allt emellan sig , så du gör ju verkligen inte det här för hans skull. Är du verkligen en sån sorglig jävel som bara mår bra när du trackar andra? Skaffa dig ett eget liv !!

2010-12-02 @ 13:09:56
Postat av: farsan...

till anonym du / ni som är såå jävla avundsjuka på min dotter har d / ni inget bättre för er elle ?? snacka om low life whitetrasch jävla pack ..

2010-12-02 @ 13:20:15
Postat av: Alexandra

Åter igen du fega anonyma: Om du inte har en aning om vad du snackar om så sluta lägga dig i och sluta kommentera..Du verkar inte läsa vad jag skriver utan verkar bara vara uter efter att få mig att må dåligt? Stå för vad du tycker och skriv vem du är i stället! Tack alla andra. Ni är bäst! <3

2010-12-02 @ 14:54:38
Postat av: Massi

Strunta i den anonyma idiotjäveln!! Utifrån en annans synvinkel så verkar denna vara jävligt svartsjuk om jag får säga mitt! Inget liv och måste försöka förstöra andras. Denna är ju även inriktad på Eric så denna "hon" kanske, vill förstöra för att hon vill ha eric. Du är stark alexandra, det här är en baggis. Du klarar det här, jag hejar på dig!! =) Kram

2010-12-02 @ 17:22:15
Postat av: Ylva

Till Annonym: Enligt svensk lag så är det kvinnans rätt att bestämma över sin egen kropp vad gäller graviditet utan att någon annan har rätt att ha någon åsikt om det! Och som du kunde läsa så var ju pappan till barnet med på UL så då är ju han närvarande. Sen är jag av åsikten ( mycket tack vare egen erfarenhet ) att det är bättre att ett barn har föräldrar som är vänner även om de inte lever ihop än att ha föräldrar som inte ens klarar av att se varandra utan att bråka, så om du nu tycker det är så hemskt med personer som skaffar barn utan att vara tillsammans så kan väl du skapa en egen blogg att skriva om detta i så du slipper tracka på andra människor som försöker leva sina liv på det sätt som de finner rätt för sig själva.



Till Alexandra: Du är jätte duktig och kämpar på jätte bra, det är inte lätt att vara gravid, än mindre om man inte får må bra och bara njuta.

Fortsätt kämpa på du har många omkring dig som stöttar dig i detta <3

2010-12-02 @ 18:20:16
Postat av: Krillepille

äh, skit i wannabe föräldärn. Han/hon äger inte dig och dina åsikter.



men kom tillbaka till jobbet! xD dock så är de ju bra om du mår bra :) tschihi

2010-12-02 @ 21:12:03
Postat av: en vän

Till anonym idiot: Hur fan vet du att det är den rätta? det kan du alldrig någonsin vara säker på. Antagligen så är du fet, ful och jävligt ensam. Det kanske inte finns någon "kille" som vill ha dig ens, och det kan jag förstå.

Alexandra: du är bäst!

2010-12-03 @ 05:54:38
Postat av: Christoffer Flygarn

Hej alexandra. :D för det första vill jag bara säga att anonym killen är en idiot.. om den/dom som skriver det som dom gör så kan dom ijallafall skriva sina namn om dom nu kan stå för va dom säger. och nu till dig sandra hur många veckor är det kvar nu? :) Grattis åter igen. :)

2010-12-03 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0