sjuk

Har varit hemma en hel vecka från jobbet och det har varit rätt jobbigt! Saknar jobbet, saknar jobbarkompisar är så himla trött på att ligga hemma! I måndags vart jag hemma hos mamma i stortsett hela dagen. Kände att jag var rätt konstig i huvet och antog att det var blodtrycket som spöka igen! Igår bestämde jag och Johan att vi skulle till stan och kika efter lite julklappar bland annat.. Letade också efter nöt skålar och russin/mandel skålar. Vi var inne på Hem och Hobby där vi även träffade Therese och Sanna. Hittade tyvärr inga skålar men fick med mig tre lycktor hem =) Kostade bara 100 för dom tre! redan inne på Hem och Hobby kände jag att blodtrycket inte var ok, så nör vi kom ut därifrån och hade gått en liten bit så mörknade det för ögonen.. Satte mig mot väggen en liten stund och sen försökte vi gå till bilen igen. Synen blev aldrig riktigt bra så vid rådhuset svimmade jag igen och blev liggande.. Mådde också riktigt illa :( När jag väl kände att jag kunde resa mig så skyndade vi in på rådhuset där jag fick sitta en stund innan vi fortsatte mot bilen. Det är illa att inte kunna stå upp i fem minuter utan att bli så dålig! Måste ju ändå handla liksom.. Aja, vi kom hem i allafall och då började jag känna mig frusen. Antagligen för att jag låg ner på marken en stund utan att känna mig kall! Jag sov en stund och vid åtta tiden skulle Johan träna fotboll så jag åkte hem till mamma (för jag inte våga vara själv) Mamma och Robin skulle precis börja laga lussebullar. Mmm så goda de blev! sen kikade vi lite på Tv och vid halv elva kom Johan och hämtade mig igen. Det blev två filmer innan vi slockna nästan direkt när vi gick och lade oss! :) Idag har jag inte gjort någonting! Jag har bara gått upp ur sängen en gång och det var när jag skulle hämta en kopp kaffe. Ska snart ta mig upp och hoppa in i duschen. Sen får vi se vad som händer och hur mycket man kan göra idag.. Känner att det finns en del måsten nu under lediga veckan! Bla. Julklappar, julpynt mm. Aja, ikväll blir det nog en promenad i allafall. Antingen bara en kort promenad eller så tar jag och går ner till Therese och Sanna en sväng. De sitter hemma hos Therese och dricker vin ikväll.. Aja, nu ska jag i allafall ta mig en dusch :) / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

hypokondriker

2010-12-08 @ 19:17:42
Postat av: Eric

Anonym, lägg ner bara! :P

2010-12-08 @ 19:25:11
Postat av: Alexandra

Ja tycker ofta att jag är sjukare än jag är kanske men denna gången är det ju faktiskt svårt att bara "tro" att man svimmar och sådant.. Det är inget man kan fejka direkt..! Sluta kommentera annonymt, tack!

2010-12-09 @ 02:36:50
Postat av: jag vågar stå för vem jag är! THERESE

jasså anonym, är du det? Shit vad löjligt att kommentera och inte stå för vem du är, en fegis alltså.. Kan ju inte göra mer än att skratta år dig! Stå på dig Alexandra, du vet att du är tusen gånger bättre än denna fega jäveln!

2010-12-09 @ 03:34:10
Postat av: Anonym

jag ska luska lite i detta nu är trött på den fega jävelen som håller på det måste ju vara någon du känner elle kännt kan ju iunte vara så svårt att luska runt i vem det är elle ? blir inte roligt för personen i fråga när jag ska prata med han / hon löv y ... papputt .....

2010-12-09 @ 11:49:29
Postat av: Nina

Till anonym : är du besatt av Alexandra eller? du kanske är en stalker, verkar som att du inte har något eget liv. Fattar du ingenting eller är du så trögfattad, svälj huvudet och byt kropp så kanske du mår bättre.

Sandra stå på dig, du vet att jag älskar dig.

2010-12-09 @ 19:50:47
Postat av: Anonym

Skulle tro att det är fler än en anonym

2010-12-11 @ 19:46:38
Postat av: Alexandra

Anonym: Ja, det har varit en eller två olika. Men den senaste inläggen är från samma förutom du nu då!

2010-12-11 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0