snart

Nu börjar det verkligen närma sig jul! :)
Har inte kunnat skriva på flera dagar dels för att internet krånglar för mig jämt! Har skrivit två hela inlägg som försvunnit helt precis när jag ska publicera. Sen har jag precis skaffat mig en Iphone och tänkt att jag kanske kan skriva därifrån. Men det skulle ju ta 100 år ju..
Men men nu skriver jag i allafall :)
Det har inte hänt så mycket det senaste mer än att jag tänkt köpa julklappar men det inte har blivit av..
Har fortfarande julklappar kvar att köpa och börjar känna mig lagom stressad nu!
Men har också slagit in alla de andra paketen idag :) och det är gött att ha fått det gjort!
Häromdan på stan fick jag för mig att skaffa mig en Iphone. Har tänkt på det ett tag och nu har mitt gamla abonnemang gått ut så jag kände att det var dags nu :) Än så länge är jag hel nöjd!
Tog dock en Iphone 3 och det kan ju folk kanske tycka är dumt men jag tycker faktiskt att 3an är snyggare än 4an och sen är alla 3or uppdaterade till 4or så helt fel gjorde jag nog inte ändå :)
Sen har jag också varit hos läkaren.. Träffade henne igår och vi paratade om min medicinering och lite om vad som orsakade svimningar och sådant.. Kom inte fram till något vettigt. Vi sänkte dosen på anti depp :) Sen sa hon att hon skulle ringa Volvo läkaren ang. Sjukskrivning. Hon skulle ringa tillbaka till mig på em.
En stund efter det ringde MVC och sa att provsvaren hade kommit och att Levaxin dosen inte behövde ändras! Men.. Blodvärdena vad ganska dåliga. Både blodtrycket och järnvärde!
Så när jag fick veta det var det som en stor sten släppte från mina axlar. Det förklara ju verkligen varför jag svimmar och är snurrig hela tiden. Det förklarar ju också varför jag har huvudvärk, trötthet, orkeslös, Allt!
Så himla skönt! Synd att det inte visade på de första provena de tog. Då kanske jag hade sluppit fundera på vad det är för fel på mig så länge :P
Jaja, precis efter det samtalet ringde min läkare tillbaka och sa att jag blir sjukskriven till 3e jan!
Sov över hos Therese i natt för att Mikael skulle sova hos en jobbarkompis (julbord)
Tim sov också där..
På kvällen blev det kinamat och mys i soffan, sen kikade vi Tv och även Rasmus kom förbi en sväng..
Jag blev dö trött redan vid nio tiden och somnade som en stock vid halvtolv tiden :)
Idag blev det pizza på förmiddagen sen följde Rasmus och Tim med mig upp till min lägenhet för lite städning!
Vi röjde lite och Rasmus diskade.. Men trött blev man fort, plus huvudvärk :(
Pratade med hyresvärden och på måndag skulle han visa lägenheten så jag har ändå lite tid på mig att städa färdigt :)
Nyss åkte vi hem till Johan och innan det köpte vi med lite fika från Kvantum.
Nu sitter vi mest och myser med tända ljus i köket :)
I morgon ska vi åka och hälsa på Johans mamma på dagen, skulle också behöva köpa de sista julklapparna. På kvällen blir det Uppesittarkväll med Sanna :D
Köpte en enkellott, en dubbellott, en Harryboy och så fick jag en skiva på köpet. Köpte samma paket till Sanna :) Så nu jävlar ska det vinnas pengar!
Ska bli spännande.
När det är slut så är det läggdags och när vi vaknar är det julafton :D
Nu är det verkligen nära!

Aja, nu ska jag fortsätta vara social med min lillebror och vänta på att Johan kommer hem från jobbet :)
Skriver kanske i morgon annars får ni ha det så trevligt i kväll och i morgon!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0