Uppdatering

Vet att jag har tjatat jätte mycket om hur mycket ni alla betyder som slängt in en kommentar eller skrivit något snällt till mig på min bligg, men jag menar verkligen det.. En elak kommentar är ganska tuff att ta ensam. Speciellt om man är lite känslig! Att jag fått så många snälla kommentarer av er betyder väldigt mycket! Var och en av er är speciell på sitt sätt! <3 Aja, Igår vad jag äntligen hos läkaren! Fick en tid rätt så dirket efter att jag ringt till vårdcentralen.. Läkaren testade mitt nervsystem, kollade i mina ögon, gjorde EKG(?) på mig, kollade blodtrycket och lite annat men han hittade inget speciellt.. Han mena på att det inte var riktigt som migrän så han kunde tyvärr inte hjälpa mig med något. Han kände lite på min nacke som var rätt öm så han trodde att det kanske var att jag var spänd eller något. Man kan ju trots allt vara det omedvetet.. Han uppmanade mig att vila och han tyckte INTE att jag skulle jobba i helgen. Så jag lyder! Kände faktiskt idag att jag nog inte är kry nog för att jobba en hel dag än.. Jätte tråkigt faktiskt för jag vill inget annat än gå tillbaka till jobbet, men står jag upp för länge så blir jag svimmfärdig dirket, går jag i högljuda affärer eller affärer med starka lampor (vilket dom ha i stortsett överallt) så kan jag inte vara där för länge pga. Huvudvärken.. Dessvärre har man ju sina behov, man behöver ju faktiskt handla ibland! Så, så ligger det till med den biten! Så för min del blir det vila och ta hand om mig själv ett tag framöver, och förhoppningsvis komma tillbaka och jobba nästnästa vecka :) På tal om att ta hand om mig själv så har jag seriöst börjat fundera på att gå ut och gå små korta prommenader varje dag! Dels för att det tydligen ska hjälpa mitt låga blodtryck och dels för att det är bra för både mig och bebisen med lite frisk luft och motion :) Så det är något jag har tänkt ta tag i nästa vecka! Kanske till och med hjälper huvudvärken att försvinna? Ikväll blir det lugn och ro här! Vi köpte en mega stor godispåse och tänkte kika på film, men blev total dissad när hans vänner ringde och tvingade med honom ut i backarna.. Så här sitter jag med två tända ljus och en mega stor godisskål! :) Trevligkväll mina vänner :) A

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror att promenaderna kommer göra saker lite bättre :) Tycker fortfarande det är konstigt att läkarna inte kan hjälpa dig, men men. Hoppas du mår bättre snart gumman :) Love you <3

2010-12-04 @ 21:39:15
Postat av: Sanna

Hoppas du mår bättre :)

2010-12-07 @ 09:08:11
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0