godmorgon

Sov i stortsett hela dagen igår plus att jag sov några timmar i natt så jag borde hålla mig vaken nu när det ändå är morgon och allt! Har varit vaken sen kl 05 och kikat på Tv. För en stund sedan började nyhetsmorgon och kl 07.15 börjar julkalendern som jag tänkt kika på! :)
Vid åtta ska jag ringa vårdcentralen och kolla om jag fått tid hos läkare idag.. Eftersom jag sov hela dagen igår så hade jag 5 missade samtal från dolt nummer, så jag antar att de försökt kontakta mig!

Hade även tänkt hälsa på mormor idag eftersom alla andra sover på dagen! Kan behöva lite massage då huvudvärken tydligen blivit värre igen.. Kan ju bero på att jag sovit för mycket och att jag är spänd? :)
Har varit så sugen på hennes potatis och korv soppa hur länge som helst så tänkte tjata till mig det också!

Annars blir det jätte lugnt idag. Behöver vila mycket men det blir också en promenad om vädret inte blir värre!

Ne nu blir det frukost och julkalendern :D

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0