jul osv.

Jaha, nu var det tydligen hundra år sedan jag skrev sist igen. Men jag skyller verkligen på Iphone! Funkar inte internet på datan när man bestämt sig för att blogga så skiter man i det. Allt annat går ju att göra på Iphonen så använder inte datorn så mycket nu. Det är väl både positivt och negativt :P Har alltid ogillat touch telefoner och jag har varit ganska anti Iphone, men sen kände jag att jag ville kunna använda internet i telefon när man sett många andra göra det och för att det är smidigt.. Så en Iphone fick det bli och jag är rätt nöjd :)

Aja, har väl en del att skriva egentligen men känner inte för ett långt inlägg så kommer bara berätta kort om julen och de senaste dagarna!
Julafton spenderades hemma hos min moster med de flesta i släkten på mammas sida!
Mamma, Tobbe, Robin och Rasmus var dock inte med så jag var ensam från min familj. Det gjorde inte så mycket när alla andra nära och kära var där, plus att jag fick träffa mamma, Tobbe och Robin på julaftonsmorgonen :)
Robin var visst nöjd med alla sina julklappar och det var ju kul att höra! Det bästa han fick var nog spindelmannen dräkten han fick av mamma och Tobbe :) Han var hur stolt som helst över den när jag kom på morgonen!
Efter lite gröt frukost och mys med mamma och dom på morgonen så kom mormor och morfar och hämtade mig. Åkte med dom ner till Ryd men gick av hemma hos Sanna i stället. Där blev det en kopp kaffe och lite tjöt innan jag gick hem till min moster och mötte upp mormor och dom :)
Vid två tiden åt vi mat och det var efterlängtat!!! Åt två bamse portioner och som vanligt blev man för mätt. Men det var helt klart värt det! :)
Strax efter det blev det Kalle och julklappsöppning!
Jag tror helt ärligt att jag fick mest julklappar i år och Gud vad nöjd jag är över allt jag fick!
Mest fick jag nog bara för att Therese hade mosat ner massa paket i ett stort paket som var fylld med bebissaker!
Allt vad man kan tänka sig. Blöjor, nappar, bodies, miniuggs mm.. Super kul! :D Fick också ett super fint kakfat och lite Lasse Åberg porslin, en morgonrock, parfym, olja (mot bristningar) mm.. Som sagt, är jätte nöjd med allt :)
På kvällen kom Johan och hämtade mig och jag fick följa med till hans morbror för lite julfirande med hand släkt också! Jätte trevligt var det men ack så trött jag var redan vid sex tiden!
Dagen efter det åkte vi hem till Johans bror och åt pizza med hans pappa, både bröder och ena broderns tjej :)
Det delades ut lite presenter där också och kaffe blev det efter det!
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket de senaste dagarna.. Vi var på Bil Tema och handlade lite bra-o-ha saker bla. förvaringslådor. Städade även hemma den dagen och rensade lite garderober och så :) så nu har jag lite plats för mina saker istället för att de ska ligga över allt! vi får se hur länge det håller sig fint.. ;)
Idag var jag nere på jobbet en sväng och pratade med chefen, lämnade sjukintyg och pratade med arbetskompisar som jag saknar!
Nu är Johans pappa här så det blir väl lite fika snart! Dags att vara social :)

det var i alla fall lite om min jul och det!

Ha en fortsatt bra kväll alla! :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0