vända dygn

Har varit vaken i natt och hade tänkt att hålla mig vaken till ikväll! Det är dels för att vända på dygnet "rätt" och för att får lite rutin nu.. Börja sova lagom länge, vila när jag behöver och sova på nätterna istället för hela dagarna! :)
Iallafall.. Johan kom och hämtade mig kl. 05 i morses hemma hos mig. Efter det åkte vi till Statoil och åt frukost och köpte även med fika hem. Fika blev det också direkt när vi kom hem :)

Sen satte vi oss båda vid varsin dator och uggla ett tag.. Har samtidigt kikat med ena ögat på nyhetsmorgon såklart ;)
Nyss började julkalendern och det sitter jag och kikar på samtidigt som jag skriver..
Vet inte om jag tycker den är så bra, men tycker nog ändå att den är lite bättre än den varit de senaste åren, och på tal om det.. Gud vad julkalendrarna har blivit dåliga!

Nog om det.. Kl tio blir det att kila ner till stan en snabbis :) Måste verkligen köpa de sista presenterna oavsett om jag orkar eller inte! det blir också ett prov för det blir första gången jag går på stan efter den dagen jag svimmade flera gånger :) Det ska nog gå bra!

Efter stan ska jag hem till mig och städa. Får hjälp av Rasmus också :) Mycket snäll lillebror!

Ikväll blir det nog lugnt i allafall.. Blir ju ändå en hel del att göra i dag. Så kanske skriver en rad senare sen! :)

ha en bra dag :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0