6 månader <3

Jag och John har varit tillsammans i 6 månader idag! :)
Detta har firats med smörgåstårta, massa mys, lite shopping och snart blir det kinamat! :)

Rasmus har varit här nästan hela dagen också!
kul att träffa min datanördsbror någon dag i veckan sådär..
Han ska sova här i natt, så det blir nog att kika på en del gamla VHS filmer  bland annat :)

Igår..
Först på dagen satt vi och slappa och jag blev så himla sugen på att kolla på mina gamla Mumin filmer!
Så jag och John åkte hem till mamma + fam och hälsade på!
Vi fick med oss våran gamla VHS och en jävla massa barnfilmer hem :)
Har redan hunnit kika på Tummelisa, Nalle Puh, Lejonkungen 2 och lite Mumin :D
Efter det så fick Robin följa med oss hem!
Vi kilkade lite film, åt lite mat och busa massor som vanlligt :)
Vid 19 tiden kom mamma och hämtade Robin och då hade Therese, Nahtelie och Johanna redan kommit hit,
för som vanligt på lördagar så är det ju Melodifestivalen :)
Det var riktigt bra denna gången också!
Hejade på Timoteij och dom gick raka vägen till Globen :)
Tyckte dock att Crusified Barbara var bra men dom gick till andra chansen i stället..
Det är ju också bra! men inte liiika bra.
Istället blev det Darin som gick direkt till final... Suck!!
Han gjorde en riktigt tråkig låt, men såklart älskar alla små fjortis flickor honom och då är det klart att han får många röster!
Aja, hoppas inte han vinner i alla fall! Vore synd att komma sist i Eurovision!

Therese och Nahtalie stack hem vid tolv tiden men Johanna stannade och kollade film till tre ungefär :)

Idag..

Det mesta har jag redan skrivit ju..
Nu kom kinamaten och jag ska äta! :)

Ses i morgon! Ha en fortsatt trevlig söndag :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0