Äntligen!

Hallojsan!

Sanna, Sofia och Therese har varit här en stund. Sanna skulle väl hem och Sofia skulle iväg och bowla!
Troligtvis kommer nog Sofia tillbaka efter bowlingen och då går vi nog ut och går en prommenad :)

Nu har jag faktiskt tänkt ta tag i min kondis och börja röra på mig lite..
En bra början till att gå ner i vikt enligt mig är äta mindre och gå ut och gå!
Nu är jag dock inte ute efter att gå ner i vikt utan att få upp konditionen lite!
Kan ju knappast vara normalt att bli jätte anfådd av att gå ner till affären och tillbaka?

Vi har även skaffat oss Voddler nu! Skit bra program där man kan se filmer gratis och även köpa!
Det finns olika kategorier där man kan välja vad man vill se, tillexempel romantik, skräck, komedi eller vad som..
Men det finns även musik, där de har olika "filmer" om musiker och deras liv typ.. Häromdan kollade jag på Presley & Cash! :)
Och de har program för träning. Hittade en "film" om Yoga!
Och detta tänkte jag pröva nu!
Det verkade ganska enkelt och det är på svenska. Det är ju kanon! :)

Så jag får se om jag skriver lite senare, annars är jag väl helt slut efter yoga och promenad! hehe :)

Trevlig kväll!

/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett bra tips för att få bättre kondis är att sluta röka ;)

2010-02-02 @ 10:42:34
Postat av: Alexandra

Haha men det är ju inte kul :P

2010-02-02 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0