Blocket.se

Melodifestivalen var okej idag också!
Nästan alla jag hoppades på gick vidare. Förutom Andreas Jonsson eller vad han heter. Tyckte han var kass!
Jag tycket faktiskt inte att vi ska skicka lugna låtar mer.. Vi ser ju hur det har gått hittils liksom.
Tycker också att bidrag nummer 8 var riktigt bra, men hon åkte ut?!
Tror dock att det beror på hennes klädsel. Jag tyckte att låten var bra och klädseln brydde jag mig inte värst mycket om. Men jag kan förstå att många barnfamiljer och äldre människor som kollade tyckte att det vara lite för mycket, eller man kanske ska säha för lite?
Tyckte också att hon försökte härma Lady Gaga, men vad vet jag? dom kanske bara råkade ha samma stil?

Aja, efter MF så kollade vi på en gammal film Hocus Pocus :) Riktigt länge sedan jag såg den!
Efter det slängde jag ut katterna på Blocket.se!
Jävligt sorgligt måste jag säga..
Jag älskar ju mina små bebisar så mycket, men jag vet inte annars vad jag ska göra?
Jag orkar helt enkelt inte mer..
Hoppas verkligen att dom kommer till en bra familj och att dom tillochmed kan få vara utekatter!

Nyss kikade jag på hus också.. Blev ju lagom sugen på att flytta nu!
Jag vill ha ett hus.
Jag vill bo ute på landet men ändå nära stan, jag vill ha ett litet rött hus med svarta knutar, det ska vara 4 rum och kök,
Det ska helst finnas både bastu och jacuzzi :) oj förlåt, jag drömde mig bort där ett tag!

Men men, nu ropar sängen efter mig.
Vi ska upp tidigt för att åka till Ikea i morgon!
Tror Therese och Bellis ska med också? :)

Pöss och godnatt!

/ A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0