...

Det gick alldeles utmärkt att hämta Peter och Madde i natt! var lite förseningar och så, men vi kom ändå hem vid den tiden vi räknat med! :)

Kom hem för någon timme sedan och kaffet var klart! :)
Så jag satte mig på soffan och skulle läsa Dagens Arbete (tidningen) som kom igår..
Det var en hel sida där det stod om "Borren blev 20-årings död"
alltså Persson! okej, jag vet.. Jag och Fredrik var kanske inte bästa vänner när han gick bort, men som jag sagt tidigare så kände vi ju ändå varandra och vi har ju trots allt varit ganska bra vänner en gång i tiden!
Jag mår inte alls bra efter att ha läst detta! Det var så hemskt, tyckte jag!
Fy..
Så jag och Therese planerar att åka och hälsa på Persson idag!
Hoppas det inte är allt för mycket snö i vägen bara.

Det är väl antagligen så att man kommer att bli påmind flera gånger i livet om vad som hänt. Man kanske åker förbi Cementa eller ser en borr i tidningen.. Det kommer alltid att finnas där med oss!
Detta är ju inte bara Persson, utan alla som man vet avlidit och hur dom än har gjort det..
Döden är en hemsk upplevelse för nära och kära! Vad det än är som hänt, eller vem som än gått bort.
Hatar att sådant ska behöva hända, någon!

Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sen får vi se vart dagen för mig!
Men det blir nog troligtvis sova tidigt ieftermiddag/kväll :)

Skriver nog en rad eller tre senare sen! :)

/ A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0