Förbannade AF!

Lagom trött på ArbetsFörmedlingen nu!!

Pappa pratade med en chef på Volvo igår som sade att jag var jätte välkommen att praktisera hos dom.
Så jag och pappa åkte och pratade med Eva Ousbäck idag.
Hon kännde igen mig och sade också att det inte var några problem!
Sedan gick vi och pratade med Metall och det skulle inte vara några problem för dom heller!
Kanon tänkte jag och förhoppningarna steg!
Efter det ringde jag AF för att jag behövde ett papper som Eva Ousbäck skulle skriva på bara.
Meeeeeen dryga som dom är på AF så berättade kärringen att jag måste gå på ett gruppmöte
först.
Det var inte vad hon sa till mig första gången vi träffades men..
Då sade hon något i stil med att jag bara behövde fixa en plats så kunde jag börja direkt!
Fan ta dom alltså. Varför ska AF alltid vara så jävla dryga och sega med allt dom gör?
Jag vet fan ingen som är nöjd med AF!!
Så nu vet jag inte vad som händer..
Förhoppningarna sjönk ju en aning efter ett litet samtal med kärringen på AF!

Aja, mer idag..
Vart även upp på klubben och tog en kaffe med pappa och några till innan vi åkte till Volvo förut.
Efter Volvo och det så åkte vi upp till Krikelin och hälsade på Jessica och Stina som höll på att greja!

Kom nyss hem och Therese var här en stund.
Hon och Johanna ska nog komma hit ikväll med Semlor :)
Även Sanna och kanske Sofia kommer hit!

Glömde helt bort Semledagen idag alltså!
hehe tur att Therese påminde mig. Semlor får man ju inte missa :)

Ne nu ska jag smälta maten jag nyss åt och sen kommer väl mina vänner kan jag tro :)

Hejhej!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0