Freeeedag!

En bra dag!
Vid 14 tiden vart jag uppe i stan (på AF) på ett möte!
Riktigt bra måste jag säga..
Det vi pratade om lät lovande och jag kan nog inte bli nöjdare :)
Innan jag gick dit tog jag en kopp kaffe hemma hos min kära fader!
Även efter AF kom pappa och hämtade mig och jag följde med dom hem..
Jessica frågade om jag ville ha lite grejer (krukor, lampor, ljusstakar mm)
och självklart ville jag det :D
stutade med att jag fick med mig 2 kassar med prylar och en golvlampa!
Jo man tackar!
Kul med lite nytt :)

Strax efter vi kom hem så kom även Sanna och Therese hit.
John stack på fest hemma hos Bellis en stund och vi stannade här och lyssnade på musik och kikade nu det sista på en grymt bra film! G.I Jane..

Var tvungen att sluta skriva förut.. Therese ringde mitt i bloggandet och frågade om vi kunde följa med till KSS med Mikael. Klart vi åkte med!
Han hade ramlat och slagit i huvudet så vi åkte dit och kollade så det var okej med honom.
Ingen hjärnskakning, inga djupa sår. Bara lite full :)
Så vi kom precis hem från en tur och retur till KSS kan man säga!

I allafall.. Filmen var väldigt bra, den kan jag definitivt tipsa om!
Sen åkte Therese och Sanna och sen hände det med Bellis och nu är det läggdags!

Godnatt! :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0