Fynda på ICA!

För en stund sedan var jag helt taggad och kände för att skriva av mig..
Sen gick jag in och läste några vänners bloggar och jag gick även in på blondinbella.
Oj vad trött jag blev efter det!
Så det får bli ett kort inlägg :)

Jag och John var och handlade upp de sista slantarna förut.
Rätt skönt att kunna välja och vraka lite i kylskåpet och inte vara tvungen att äta makaroner och köttbullar :)
Går ju förresten utmärkt att fynda på Ica Maxi och Coop Forum tillexempel!
Dom har ju också kanon erbjudanden på fina  och prylar och bra-att-ha-saker!
Köpte en billig men snygg blomma förut!
Den fick ta min gamla amaryllis plats i sovrums fönstret :)
Köpte även ett par "fransgardiner"? som jag först tänkte hänga i storarummet men kom på att dom skulle sitta perfekt i sovrummet :) Det gjorde som också!
Kommer nog sova gött med min nya fina blomma och mina nya röda fransgardiner :D

Tänkte hålla min vaken i natt för jag tänkte kolla på hockey tiiiidigt i morgon bitti!
Men som sagt jag kommer nog ändå däcka här på soffan snart, om jag inte går och lägger mig nu!
Så Finland matchen får jag skippa och sen får vi helt enkelt hoppas och hålla tummarna för att jag kommer upp i morgon bitti kl 06!
Hoppas det går bra för Sverige nu då!
Vi vill ju inte att dom ska åka ut nu..!

Aja, tack för mig!

Godnatt :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0