Grattis älsklings John!

Hej hopp! vill börja med att säga gratts till min älskling John för han fyller 24 underbara år idag! :)
oj vad vi ska mysa ikväll! :)
Även grattis till mig och alla som heter Alexandra och Sandra idag på namnsdagen! :)

Idag på förmiddagen kom mamma och hämtade mig. Hon och Robin skjutsade mig till ungdomsmottagningen! :)
Och vips, så va spiralen borta! :)

Efter det åkte vi hem till oss och åt lite marabou mjölkchoklad och maräng tårta, drack kaffe och åt gifflar!
John fick även en liten blomma, jätte söt! av mamma och Robin :)

Vid ett tiden åkte mamma och Robin hem och vid två tiden åkte John till jobbet, stackarn!

Jag och Sofia tänkte att vi skulle gå ut och gå med våra katter i koppel!
Det vore ju trevligt om dom kunde lära känna varandra...
Detta gick dock inte som vi tänkt oss.
Sofias katt Torsten vägrade gå utanför dörren och blev heelt galen när han fick på sig kopplet,
min katt Yoshi kom i alla fall ut men väl ute så sprang han under en bil och där lyckades han även få av sig halsbandet med kopplet. Haha det blev inge bra helt enkelt!
Så vi sket it och tänkte att dom skulle få träffas inomhus istället! :)

Sen stack Sofia hem och Therese kom förbi en stund.
Vi åt upp resten av den goda tårtan och sen var hon tvungen för att sticka också!

Så nu sitter jag här hemma själv..
Tänkte städa lite och göra John glad!
Sen ikväll händer väl inte så mycket förrän John kommer hem :)
Då jävlar blir det mys!

Grattis igen till dig älskling! :) <3

Kanske skriver lite mer sen, men vi får se!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0