halloooon

Det var ju inte bra att jag sov så jävla länge förut..
Kommer aldrig kunna somna ikväll!

Efter att jag skrev förut så rensade jag min garderob!
Blev väl någolunda bra i alla fall.
Det är ju alltid så att man har massa kläder som man inte behöver men som man inte vill slänga!
Typ, den har jag ju fått i present, den är ju snygg fast på någon annan, den köpte jag för inte så länge sedan, bla bla bla.. Finns alltid undanflykter!
Sen finns det ju också dom plagg som man bara vill kasta åt helvete! :)
Tänkte slänga upp en bild på min "fina" garderob, men orkade inte! hehe

Vi rensade även dom andra garderoberna i hallen, så nu känns det i alla fall lite organiserat där :)
Fattar bara inte var all skit kommer ifrån?!

Skötta och Eric kom hit och drack kaffe en stund också, det var väldigt trevligt! :)
Sen fick jag för mig att baka någon, som vanligt!
Idag fick det bli muffins utan vaniljsocker och med hallon i :)
det var faktiskt riktigt gott med hallon! :)
Så det kan man väl faktiskt säga att jag lyckades med!

Nu har precis hängt upp tvätten och ska slänga på Twilight tror jag, eller nee kanske en film på Voddler? aja vi får se hur det blir.. I alla fall en film man kan försöka somna till :)

Godnatt mina vännerrrr

/A


Kommentarer
Postat av: Therese

"Sen fick jag för mig att baka någon" vem bakade du? :O haha

2010-02-08 @ 13:03:15
Postat av: Alexandra

Tänkte baka dig, men det fick bli ett hallon istället! hahah!

2010-02-09 @ 02:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0