(katt)astorfer!!

Godkväll!
Har inte skrivt något idag för jag känner väl att jag inte har något trevligt att skriva om :P

Idag har inte mitt humör varit på min sida i alla fall..
Katterna har gått mig på nerverna hela dagen.. Dom har gjort sönder saker och vart allmänt jobbiga!
Värre än vanligt..

Har inte gjort så mycket idag.. Jag, John, Sofia och Sanna var och handlade på Willys förut.
Vi brukar inte handla där och kommer aldrig göra det igen heller!
mögliga tomater är inte gott !
Vi håller oss till Ica eller Coop! :)

Efter det åkte jag, John och Sanna hem till oss.
Vi gjorde inte så mycket här idag heller om jag ska vara ärlig..
Vi satt mest och kollade på internet och drack kaffe såklart :P

Sofia kom förbi en sväng på kvällen också! :)
Vi gjorde inte heller något spec! kikade efter katter på Blocket.se ;)
och sen gick hon hem rätt tidigt!

Är rätt så trött, så jag kanske somnar om jag går och lägger mig :)
Ska försöka läsa klart den boken jag håller på med också!
Jag dödade mitt barn heter den!
Verkar faktiskt ganska bra.. Lite hemsk men man förstår ändå!
I morgon blir det promenad med Sofia! Hoppas verkligen att vi genomför detta nu, så länge som vi pratat om det.. hehe

Men men nu ropar sängen efter mig!
Godnatt

/ A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0