Melodifestivalen

Idag har varit ganska lugnt. John har fixat med massa lister och sladdar och jag har slappat! :)
Vid tre tiden åkte vi hem till mamma, Tobbe och Robin och hälsade på!
Dom verkade må bra förutom att Robin hade öroninflamation, stackarn!

Vi kom hem för en liten stund sedan och har precis städat klart.
Therese, Mikael och Sanna kommer hit vid sju tiden :)
Vi ska ju kolla på Melodifestivalen såklart! :)
Jag har aldrig följt M-festivalen förut så jag tänkte att det var på tiden att göra det nu :)
Hoppas på en bra föreställning!

Nu är ugnen påsatt och jag ska gå ut och laga mat!
Det blir potatisgratäng och köttbullar :D

Ha en trevlig kväll alla :)

/ A

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Var inne på vårdcentralen med Robin idag(måndag) igen han har även lunginflammation, stackaren :(

2010-02-08 @ 13:41:43
Postat av: Alexandra

Neej! :/ usch då.. Hur mår han nu? får han medicin?

Ja verkligen synd om lille Robin nu!

2010-02-09 @ 02:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0