Neeej!!

Ska jag bli tvungen att göra mig av med mina älsklingar nu? :(
Inte nog med att dom är jobbiga och härjar som faan, nu såg jag att en av dom hade kissat på mattan också!
Sån tur att detta var en Ikea matta för 5 kr men ändå..
Jag fattar inte varför någon av dom kissade på golvet när "toaletten" ligger en halvmeter där ifrån?
Jag blir ledsen av att tänka på detta just nu, men jag måste göra något..
När jag knappt klarar av att ta hand om mina katter så är ju något fel?
Dom springer runt och jagar varandra hela tiden. Gör dom inte det så sysslar dom med något annat bus (typ springer på borden eller diskbänken) Dom gör sönder saker mer och mer och det har dom aldrig gjort förut..
Det tråkiga är ju att dom är ju så mimla goa dom få stunderna på dygnet som dom faktiskt är lugna och keliga!
fy vilken beslutsångest! : /

Aja, Sofia var här nyss och fick se ett och annat vansinnesutbrott!
Förutom det så satt vi och kollade på katter på Blocket.se
och drack te :)

Hon stack nyss hem, och jag ska lägga mig i sängen, räkna till 10, läsa en stund sen hoppas på att kattarna lugnar ner sig så jag kan sova!
Sov gott alla! Eller ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Nattinatti

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0