oh, happy day!

Hej hopp!

Ligger hemma och gosar med mina små bebisar i soffan, Underbart!
Planer för dagen lyder:

Handla, städa, fika med vänner och sedan Paradice Hotel final :)

Alltså jag har inte kollat så mycket på PH men finaler är alltid kul!
Sanna, Therese och Sofia kommer hit och gör mig sällskap då! :)

Jag är glad idag och det måste man njuta av! :)
Ringde Vårdcentralen förut för som vanligt så ska jag fixa mina mediciner när dom andra är slut och precis när jag börjat må dåligt. Men så pratade jag med dom idag och den trevliga damen på andra sidan luren sa att jag redan hade 100 tabletter utskrivet :) härligt! då är det bara för mig att åka och hämta i morgon :)

Nu ska jag njuta av Creed och mina söta katter en stund till innan jag kör igång dagen! :)

Adjö så länge! :)

/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra att du är glad ;) Vilken fin bloggsida du har gjort !!

2010-02-03 @ 10:52:21
Postat av: Alexandra

Jo då! :) Tack så mycket, mend det var faktiskt Sofia som gjorde den åt mig.. Jag satt mest breve och såg nöjd ut ! :P

2010-02-03 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0