Rasmus 18!!

Seg dag som vanlig.. Gick upp efter att ha tvingat John att ge mig kaffe på sängen! haha (ca 16.00)
Men det är väl så när man är manodepressiv! dagarnna går upp och ner. Vissa dagar orkar man gå upp super tidigt, städa och greja hela dagen. Andra dagar vill man bara sova, sova och sova lite till!
Trots att jag är i en ganska tråkig preiod så är jag glad idag, för
min älskade bästa vän Rasmus Hedberg fyller 18! :)
Så kul att lille bobbo äntligen kan gör samma saker som alla andra! det var vi väntat på! :)
Kul för honom och oss! :)
Så ikväll blir det att gå ut och ta något drickbart med Rasmus.
Sanna, Helen, Anna och Lisa ska också med !
Ska bli grymt kul att träffa gamla arbets kolegor igen! det var så himla länge sedan!
:)

Så detta känner jag kommer bli en bra kväll!

Nu ska jag hjälpa John med maten!
Det bli köttfärsås och spaghetti! :D

Sen får jag skynda mig iväg och hämta Rasmus :)

hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska jag ha! ;)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0