Skitstövel!

Det är förstås mig själv jag pratar om..
Har varit en riktig idiot mot en vän, och jag insåg det idag.
Önskar så mycket att jag kunde få det ogjort!
Men som sagt, gjort är gjort och det finns inget jag kan ändra på..
Så skönt att jag har pratat med personen i fråga och jag hoppas att allt någon gång kommer att bli som vanligt mellan oss!



Idag har jag träffat Sanna! Hon var här en stund och vi kikade på gamla filmer :)
Idag blev det My little pony, Snövit och Crossroads :)

Har även varit på Volvo idag!
Lämnade in lite papper mm..
Hoppas att jag kan börja så snart som möjligt nu :)

Nu ska jag hoppa i säng.. Känner mig så himla frusen och trött!
Godnatt gott folk :)

/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns bra att du ångrar dig! Det är jag tacksam för! Någon gång kommer det bli som förr :) Du är fortfarande min bästa <3

2010-02-23 @ 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0