underbara snö!

Känns faktiskt kul att blogga lite seriösare nu..
Slipper man skriva hela noveller när man väl går in! :)

Idag på förmiddagen gick jag och Sofia upp till stan. Det var ju inte det roligaste idag i allafall..
Fasen vad snö!

Väl uppe istan skulle jag på ett möte hos Soc och Sofia gick på stan så länge.
Efter det sprang jag till apoteket och hämtade ut min medicin, äntligen! :)
Sen gick jag och Sofia och kika på stan en sväng, bland annat på Lagerhause :)
Blir ju inte sugen på att handla när man inte har pengar eller så.....
Vi hann även med en snabb fika innan David kom och plockade upp oss!

Efter det blev det akut färd till Maxi. Både jag och Sofia var tvugna att köpa nya skor!
och nya skor blev det :)

Rasmus, Sanna och Sofia sitter hemma hos mig nu.. Jag har bakat muffins och vi har fikat! :)
För första gången blev jag nöjd med dom! :)

Tror förresten att Sylvester är sjuk :( Kattsnuva som det så fint kallas!
Hoppas Yoshi klarar sig, han är ju inte heller vaccinerad mot det.

Är så jävla trött på detta vädret! kan inte snön bara försvinna.?

Nu ska vi väl njuta av ännu en kväll i det underbara vinter vädret!

hej sålänge!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0