bla...

Usch, inte konstigt att man är trött på livet iband?
Det finns absolut inte ett enda ruttet öre att köpa ens cigaretter för.
Det som brukade vara det viktigaste för mig..

Jävlar vad trött jag är..
JAG VILL HA ETT JOBB! tar var som hellst nu!
Känner att jag nästan tycket mer synd om John som får slita för både mig och honom!
En sak som jag alltid kommer tycka att John är världens bästa kille är för att han alltid stöttar mig, tar hand om mig, till och med hämtar mig när han egentligen inte borde behöva göra det.. Det kallar jag en bra kille!

Trots allt deppande den sista tiden så hade jag en kanon kväll med Rasmus och Sanna i natt..
Även innan Kosmopol och det så var det skoj när vi satt på Pim´s och tog en ÖL :)
Det var väldigt kul att träffa gamla vänner igen, som Helen, Anna och Lisa!
Känns som att vi har ganska mycket att prata om allihopa, så jag tycker nog bestämt att det får bli en fika med dom snart!

Ser även fram emot morgon dagen då jag, Sofia, Therese, Sanna, Tina, Christine, Anna
ska ut och äta på Thai House!
Innan det ska vi till Arbetsförmedlingen kl 10.
Det blir jag, Sanna, Therese och Sofia tror jag? :)
Detta ser jag väldigt mycket fram emot!
Ska bli kul att hitta på något annorlunda i vardagen!
Också kul att så många kunde följa med :)

Det är ju dock ett problem för mig, jag har ju verkligen inga pengar till sådant.
Pratade med John om det nu på kvällen.
Jag frågade Christine om hon kanske kunde betala åt mig i morgon, efter som hon ska köpa mina två soffor..
Jävlit pinsamt att fråga faktiskt men jag vill ju verkligen med!
Och sen kände jag att det är fel av mig att ta dom sista pengarna som finns för att jag ska ut och roa mig.
John höll väl med om det men sen sa han att efter som han visste att jag tyckte det var viktigt att få ta en lunch med mina vänner så sa han att det faktiskt var ok!
Gud så gullig han är! jag har verkligen träffat världens bästa alltså!
och ibland fattar jag inte hur han står ut med mig..
Älskar honom i alla fall, väldigt mycket!

Hamen..
Det händer ganska mycket denna månaden, John fyller år den 17e, Allahjärtansdag den 14e, 6 månader med älskling den 21 och något mer är det nog .. Känns som att det är fullt upp och inga pengar finns det..
Men jag vet att jag och John i allafall kan göra dessa dagar fina ändå!
Det räcker med att han är i närheten så är jag lycklig! :)

Nu ska jag försöka sova så jag inte är allt för trött i morgon!
Längtar verkligen efter middag på god restaurang med mina favorit tjejer! :)

Så sovgott alla mina små vänner!

/ A














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0