fullt ös

God afton!

Jag och Sofia bestämde att vi skulle gå ut och gå en promenad i morses.
Utan att använda telefoner! Alltså vi bestämde att vi skulle mötas vid affären kl 10.30! ingen av oss fick messa eller ringa och säga att vi "inte kan" eller "inte orkar" gå.
Funkade ju jätte bra..
Jag vaknade vi 09 som jag ställt klockan på och var hyffsat pigg!
Sen somnade jag om, vaknar av att Sofia ringer mig 10.35 då hon står utaför och väntar på mig!
Haha!
Hon fick komma upp en snabbis medans jag tog på mig kläder och gjorde i ordning mig! :)
Så vid 10.48 ungefär gick vi ut på en promenad. Faktiskt! :)
Kände mig dock väldigt besviken på mig själv när jag lyckades somna om och dessutom försova mig till vår viktiga träff hehe

Jaja, promenad blev det ju i alla fall!
Efter det gick jag till pappa en sväng, Rasmus hade satt på kaffe åt mig :)
Satt hemma hos pappa & Jessica och drack kaffe och tjötade massa skit på förmiddagen.
Det var trevligt!

Efter det gick jag hem där ännu mer kaffe väntade! :)
Planen för idag var att jag och John skulle åka till Tibro och kolla på möbler.
Meen Jessica berättade att det var jätte rea där! lika med livsfarligt för mig! eller det kanske är John det är farligt för?
Det är ju trots allt honom jag blir sur på när jag inte får som jag vill :P
Så vi sket helt enkelt i Tibro!

Slängde mig på soffan och satte på musik (R&B :S) i stället och fick värsta städ lusten!
Helt plötsligt kom enerig jag inte trodde fanns och hälsade på!
Tur var väl det, för så länge som jag känt att jag verkligen måste städa men inte haft någon ork att göra det..
Nu är det gjort, och det är så jävla gött! :)
Bytte tillochmed gardiner ;)

Känner mig stolt!

Johanna kom förbi under städningen också :) det var länge sedan..
Kul att träffa henne igen!
Vi tog en kopp kaffe och satt och tjötade massor.
Hon hjälpte även till med städningen! haha
Hon kontrollerade så John (!) hade städat toaletten ordentligt bl.a ;)
det hade han inte för övrigt!
Tack Johanna för den kontrollen :)
haha.

Efter att Johanna stuckit och vi städat färdigt så hämtade vi Rasmus och Christoffer.
Vi skulle hämta lite ÖL åt en av hans vänner.. Blev ett jävla farande hit och dit.
Först alltså till Stöpen för att hämna hans vänner, sen till Tidan för att hämta ÖL
och sen släppa av alla i Skövde.
Jag och John skyndade oss till Netto och sen hem :)

Glömde bort att jag inte hade ätit någont idag igen! så jag slängde nyss i mig 3 hamburgare utan bröd och 3 korvar utan bröd! Håller jämt på att slarva med maten, ajabaja Alexandra!

Nu sitter jag på soffan och slappar igen! :)
Händer nog inte allt för mycket ikväll, så här ska jag nog sitta kvar en stund!

Skriver kanske ett litet inlägg senare sen!

/ A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0