Sims

Segaste dagen ever! eller kanske inte, men det känns alltid så när en dag är riktigt seg!

Vaknade på soffan vid 10 tiden..
Inatt mådde jag lite dåligt så jag lade mig på soffan och kollade på OS :)
Mådde faktiskt bättre efter det!
Vinst till Sverige i hockey och efter det kollade jag på curling (damer)
Somade dock till det! :)

Vaknade i allafall och efter en stund gick JAG upp och gjorde kaffe som jag gav till John på sängen!
Haha det har aldrig hänt förut!

Sen gick jag över till pappa en stund och tog en kopp kaffe!
Han hade redan besök av Anders, Peter och Julle. det var trevligt!

Sen gick jag hem precis innan John skulle åka och jobba..
Så vi sade väl typ hej och hejdå till varandra!

Rasmus kom förbi och hälsade på också! :)
Han köpte med sig en kebabtallrik och vi satt och tjöta massa skit en stund :)
Han skulle gå ut ikväll så han var tvungen för att kila hem och göra i ordning sig ;)

Nu sitter jag här hemma oh funderar lite..
Är alldeles för  trött för att städa och duscha men jag måste verkligen!
hmm.. Det är ju sååå tråkigt!

Sofia kommer hit om en liten stund och då ska vi spela Sims :D

hehe

Aja, kanske skriver en rad sen. Annars hörs vi i morgon!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0