Yoga lägger vi på hyllan!

Fy säger jag bara! Yoga var inget för mig.. Än i allafall!
Ska nog först och främst börja gå ut och gå. Sen öka farten lite.
Yoga får helt enkelt vänta tills jag är starkare!
Konditionen är faktiskt viktigare känner jag..
Ska jag orka att ens böja mig ner utan att dö så måste jag bygga upp kondisen lite!
Situps är jag också ganska duktig på så det är nog något jag tänker satsa på att göra varje kväll :)
Alltså förr gjorde jag 50- 100 varje kväll beroende på om jag gjort kvällen innan.
Nu när jag skulle testa hur många jag orkade så klarade jag nog bara 10 eller något :P
Bad, bad, bad!
Situps är ju trots allt något jag tycker är kul och jag vet att jag orkar mer snart om jag bara kämpar lite :)

Men nu skiter jag i allt vad träning heter sålänge och tar mig en dusch med hårinpackning istället :)
Ikväll blir det ju eventuellt en prommenad med Sofia som sagt :)

Puss och kram!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0