21/1

Goddag!

Sitter hemma och lyssnar på Eva Eastwood och minns gamla goa tider :)
Det är underbart!

Ska passa på och städa våran fina *host* *host* lägenhet nu när jag ändå är pigg och glad tänkte jag!

Sanna och Therese kommer hit sen och umgås med mig ikväll :)
Det ska bli najs!

Är sugen på att baka något smarrigt idag också.. Tigerkakan igår blev ju sådär! he he

Ne nu måste jag sätta fart med städningen så jag blir klar innan det kommer massa folk! :)

En ska till! Vet någon hur man får bort massa katthår från soffor och filtar? det är så jäkla drygt att dammsuga varje dag!

Hejs!

/ A


Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

Helt vanlig klädroller brukar funka :) Eller en fuktig handduk :)

2010-01-31 @ 23:33:09
Postat av: Alexandra

Hehe jo men roller är så drygt, det går ju åt nästan en hel roller åt bara soffan i såfall :P men funkar det med en fuktig handduk alltså? :)

2010-02-01 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0