baka liten kaka?

jag vet, jag vet.. Jag är heeelt kass på att skriva! men jag hoppas på bättring! :)

Tänker inte sitta och skriva långa noveller om vad jag gjort sen senaste tiden mer.. För det är väl ändå inte intressant? :P

Så idag..
Vaknade väl vid tio tiden.. John fixade kaffe åt mig som jag låg och smaskade i mig i sängen :)
Nyss åkte han till jobbet och själv ligger jag på soffan.. Ganska stort steg att faktiskt ha flyttat mig från sängen hela vägen till soffan idag!

Senare blir det i alla fall lite tvätt och städ som gäller. Sen tänkte jag även baka lite :) förslag på något gott?

Igår var jag förresten och lagade en ond tand! det visade sig att jag hade inflamation eller något liknande i en nerv under tanden.. Tandläkaren tyckte synd om mig och sa att jag måste haft vääääldigt ont. Och ja, jag hade väääldigt ont!
Nu känner jag mig bara lite öm i munnen men tandvärken är i alla fall borta :)
Sen skulle jag också får bestämma till nästa gång vad jag vill göra med tanden. Tror jg redan har bestämt att ta bort den!
T- läkaren tyckte att jag skulle behålla den, men då är det rotfyllning som gäller och det är något som jag gärna avstår faktiskt! (har redan gjort det en gång)
Så förutom att jag är öm i tanden så är jag seg som sjutton idag! lite huvudvärk och känner mig lite spänd i kroppen..

Ne nu ska jag försöka dra mig upp ur soffan, gå hela vägen till köket, kolla lite i kokboken och hitta något smaskitg att baka. Kanske blir piggare av det? :)

Kram

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0