bläää

usch vad det är tråkigt med söndag! man vaknar och gör inget på hela dagen.. Vädret suger så man orkar ju inte direkt gå ut heller.. Vad finns det att göra en söndag då förutom att sitta inne vid datorn och uggla?

Jag och John går varandra på nerverna här hemma i alla fall.
Tror jag behöver komma ut lite och vara med någon annan än honom hela tiden!
Längtar så till nästa lördag då vi ska ha tjejkväll hos Therese :)
Meeen det är ju hela sex dagar kvar till det..
Nu mera är det inte bara jag som är arg och bitter heller utan nu är han det nästan lika mycket som jag!
Det blir ju bara pannkaka av alltihop då! alltså jag orkar inte med att man går runt och stör sig på varandra hela tiden heller.. Det är så tråkigt!

Pratade nyss med Therese så det blir nog myskväll med henne idag :)
kanske även sover över! :)

Ha en trevlig söndag (om det går)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0