kattskit och farmor fasoner

Jäklar! känner att jag blir mer och mer som min farmor. Och det är just precis så jag INTE vill bli..
Fasen, det räcker inte med att jag är lika stökig som henne utan nu ska man skaffa massa katter och saker till dom för alla pengar som finns!
Farmor är ju dock inte mästare på att sköta sina stackars djur. Dom kommer och går som dom vill och äter och skiter både inne och ute. (inte bara hennes 35 katter utan alla latter i hela Skultorp)
Och jag är tvärtom.. Skulle aldrig låta katterna varken skita eller pissa inomhus. De ska aldrig bli utekatter i en lägenhet (eller få ta med kompisar hem, utifrån)
Men allt jag gör är att tjata om mina katter känns det som.. Stackars mina vänner som får stå ut med det!
Säg till om det blir för jobbigt :)

Jaja, idag har både mina väninnor Sofia med bröna och Sanna den snygge varit här.
Jag och John har varit och handlat lite skit också :)
Det blev en ny kattlåda med lock som katterna får gå in i! kanske man slipper den hemska doften överallt och allt kattsand som stänker utanför jämt :)
Vi köpte även en ny tavla som nu mera hänger över TVn :)
Jag höll på att glömma det snygga halsbandet som var skitdåligt (till Yoshi)

Kanoners! :)

Nu ska jag slänga på Twilight filmen och hoppas att jag däckar till den!

Natti natti

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0