Kissen? katt? kattjävel?

Oherregud vad länge sedan det var jag skrev! men nu ska jag försöka ta tag i det igen:) så förlåt Anna för att jag inte skrivit på ett tag :P

Åh, det har hänt så mycket den sista tiden! jag vet inte riktigt vart jag ska börja?

Kan ju börja med den 22 dec :) Sofias födelsedag! Jag, John, Sofia och David åkte till Liseberg :)
Riktigt mysigt att gå runt där men herregud så kallt det blev lite senare..
Efter det åkte vi hem till oss och mös i värmen :)

Julafton
Den firades i alla fall hemma hos Jarmo och Carola med släkt och familj :) helt underbart trevlig dag med god mat och trevligt umgänge :) ännu bättre när kvällen inte tog slut så fort heller, för efter allt julfirande så gick vi hem till oss. Det var jag, John, Sofia, David, Therese och Mikael :) vi spelade lite Wii och hade allmänt trevligt där också! :)

Sen hände väl inte så mycket mellan jul och nyår utan det var mest lugnt om jag minns rätt? :)

Sen var det dags för nyår! :)
Den firades hemma hos oss med nära vänner och god mat :)
Lite senare på kvällen for vi hem till Anna och Patrik och träffade ännu mer trevlig folk där :) Där fiades även tolvslaget :)

Så det var väl storhelgerna det..
Annars har det väl varit ganska lungt såhär i början på året. Precis så som det ska :)

Vi har skaffat en ny liten kisse :) Vi har dock lite svårt för att hitta på ett namn till lilleman.
Här är några eempel på namn vi har funderat över..
 
* Dallas
* Santos
* Anders (som jag väldigt gärna döper honom till men John verkar inte så sugen på det :P)
* Bebis
* Texas
* Takida
Kommer inte på fler just nu, men det är ju ändå endel..

Snälla, skriv gärna om ni kommer på något lite annorlunda kattnmn till hane :)

Har förresten vänt på dygnet (rätt) igen :) Igår tillexempel somnade jag vid tolv tiden och vaknade vid 06 i morses :) Det är faktiskt riktigt skönt att komma upp tidigt så man kan njuta av hela dagen :)

Nu ska jag börja städa lite smått här hemma och sen får vi se vad som händer och fötter :)

Kram

/ A

Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

Va kul med nykomlingen :) Kan du slänga ut en liten bild på underverket det blir lättare att hitta på ett namn då :) För den kan inte heta vare sig Texas eller Takida förstår ni väl hahaha :D

Kraaam!

2010-01-13 @ 09:11:25
Postat av: Alexandra

Haha men jag läste faktiskt igår att katter tydligen gillar namn på T också! Inte bara S :P men vi får se.. :) Kram

2010-01-13 @ 09:14:34
Postat av: Anna-Panna

Tror inte han tar så illa upp om ni inte har med S eller T, så Konrad måste vara det enda rätta :D

2010-01-13 @ 09:47:03
Postat av: rasmus

Släng ut katt-jävlen istället! ;)

2010-01-13 @ 09:54:14
URL: http://raaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0