Jag som älskade Salem!

Oj, det var ett tag sedan jag skrev nu men jag har haft mycket att göra i veckan!
Först och främst så har jag ju börjat min praktik på Volvo..
Jag har jobbat kväll denna veckan och då har jag bara gått hem och lagt mig, vaknat och åkt till jobbet typ :P
Annars har det faktiskt gått riktigt bra på jobbet. Det ärskönt att äntligen vara igång igen! :)

Grattis förresten till Therese som fick jobb i torsdags :D

Sanna och Therese stack nyss hem här ifrån..
Vi kikade på Melodifestivalen finalen ihop!
Alla röstade på Salem Al Fakir som helt klart var bäst och som hade haft en chans i Eurovision i alla fall!
Annars hade vi hoppats på Manboy (Erik Saade) eller Kom (Timoteij)
Men svenska folket väljer att skicka Anna!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
Fan vad besviken jag är alltså!
Sverige tycker alltså att vi ska komma sist i år igen?
Ärligt talat....
Varför skickar vi jämt ballader när ALLA vet att de inte kommer någon vart?

Aja, jag är jävligt besviken och arg nu men ska försöka lugna ner mig och sova här om en stund! :)

Loppis i Tidan i morgon.. Kom gärna och kika :)

Goooodnatt!

/ A

Kommentarer
Postat av: rasmus

jag fattar inte riktigt det heller. Jävla Anna!

2010-03-17 @ 10:15:57
URL: http://raaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0