kanon dag!

Idag på jobbet så fick jag pova på massa nytt, jag fick gå runt med en annan tjej och titta och även prova lite :)
Igår fick jag världens panki verkligen och blev helt trött på att stå på samma ställe hela tiden!
Så jag sa till att jag kanske skulle byta avd.
Detta hade inneburit att jag isåfall skulle få mindre chans till jobb, men jag skulle definitivt trivas bättre!
Efter att ha bett om råd av Therese, pappa och John så kom jag fram till att jag skulle bita ihop och vänta på eventuellt jobb :)
Idag när jag kom till jobbet så var de jätte snälla och jag fick äntligen göra något annat än stå på "överlyften" och slita ur ryggen!
som jag på tal om det har sjuuuukt ont i : /
Kan knappt böja mig farmåt eller bakåt överhuvudtaget..

Aja, efter jobbet så gick jag hem till Jessica och plockade med mig massa prylar hem :D
Alltid lika roligt när hon rensar hemma!

Efter det gick jag hem där Therese väntade på mig.
Vi gjorde inte så mycket.
Käkade lite mat och sen somnade hon på soffa tills Bellis kom och hämtade henne! hehe :)

Nästan direkt efter det så kom Sofia hit :)
Det var väldigt trevligt att träffa henne och vi hade helt klart mycket att prata om!
Detta får göras oftare tycker jag. I alla fall när jag jobbar dagtid!
Det var i vilket fall mycket trevligt att träffa min kära vän igen! :)

Hon stack härifrån för en stund sedan och nu sitter jag mest i soffan och drar mig för att hoppa in i duschen, som jag verkligen borde!

John sluta snart också, det betyder att klockan är alldeles för mycket för mig nu.. Aj shit! Oherregud..

Aja..

Godnatt :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0