Söndag

jobbar dagtid i morgon och ligger fortfarande vaken(!) jag kommer ju aldrig orka gå upp om jag inte somnar snart..
Denna veckan tror jag att jag ska få en fadder på Volvo! Hoppas det i alla fall.. Går in på min 4e praktik vecka och står fortfarande och förmonterar på samma station, vaaarje dag!
Har inte skrivt så mycket det senaste för jag har helt enkelt haft annat för mig!

Jobbar jag kväll så vaknar jag sent, duschar, äter något och sen åker jag och jobbar. Kommer hem, vill inte föra för mycket oväsen (John och jag jobbar motsatta skift), lägger mig och kikar någon film och sen somnar jag..

Jobbar jag dagtid så har jag säkert mycket mer tid över, men jag vart sjuk typ första dagtid veckan så jag har inte riktigt hunnit känna på det än!

Det ska nog gå bra. Blir nog mer social denna veckan också :)

Ibörjan av detta året hade jag förhoppningar om att kunna börja om liksom, nytt år nya tag!
Men ikke.. Hittils har det bara hänt massa skit tycker jag!
Speciellt denna månaden.
Saker som jag aldrig varit med om  förut! jag blir så trött..
Hoppades även att nu när våren är på ingång så kanske man piggnar till lite. Blir allmänt gladare helt enkelt.
Detta kommer INTE att bli en bra vår!
Tur att jag har underbara vänner som finns där och bryr sig hela tiden.
Denna våren kommer att handla om familj, släkt och vänner! 
Allt annat tar jag tag i senare! 

Ne nu grubblar jag för mycket igen.. Hehe
ska väl försöka sova lite.

Godnatt gott folk!

Mina tankar är hos faster Marie och hennes underbara familj! 

/ A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0