15, 18, 20 och sen då?

ha, gött då! Nu är man 20 äntligen :)
Har haft en kanon dag med nära och kära!
Tack Therese, mummi och mamma + fam för presenterna :)
Jätte gulligt!

Så förutom att ha druckit massa kaffe och fikat idag så har jag varit på systemet!
Handlade dock inte åt mig själv :P
Träffade mamma, mummi och Robin på stan när jag och Joon var och fikade :)
Har även storstädat!! skurade toaletten och alla rum (förutom sovrummet) och balkongen :)
Robin var här förut också medans mamma och Tobbe var och handlade! Vi spelade Bamse spelet och gick ut till lekplatsen och lekte massor! Kul :D

Någont som förstörde min dag ganska mycket är min mage! har väldiga problem och vet inte vad det är!
Stannade hemma förra natten och blir hemma i natt också. I morgon ska jag till vårcentralen!
Hoppas att det löser sig :) det förstör ganska mycket att ha ont i magen!

Nu väntar jag på att John och Rasmus ska komma hem med mat och sen blir det nog en film eller något :)

Tack än en gång alla som varit med och firat mig idag :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0