Ultraljud

Hejsan! Stannade hemma från jobbet idag för jag har spräng huvudvärk och kände mig inte riktigt hundra när jag gick upp på toa vid 5 i morses.. Yrseln är väl borta nu delvis, det är jobbigt att stå upp och gå längre sträckor bara men huvudvärken blir allt värre! :( Aja, var nyss iväg på ultraljud. Det var trevligt att äntligen få se den lille som ligger där inne :) Allt såg bra ut sa läkaren och det verkade inte vara några problem :) Vi fick också med oss tre bilder hem.. Efter det blev det lite käk och nu ligger jag i sängen igen.. där jag tänker stanna så länge som möjligt! Kanske skriver en rad eller två senare :) / A

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker så synd om dig , hoppas att huvudvärken snart går över. Annars måste du kontakta mvc och be dom skriva ut nån medicin som hjälper mot det.Krya på dig kramar från mig

2010-12-01 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0