FYRSKIFT

Nu händer det grejer! :) fick flytta in i lägenheten redan förra helgen och har nu bott här i en vecka. Jätte mysigt är det här och äntligen börjar man få lite ordning :)

Nu har även fyrskiftet satt igång! första veckan gick faktiskt jätte bra :) nästa vecka blir nog destovärre lite jobbigare. Då jobbar vi dagtid + helg 12 timmar på lör och 13 på sön! å andra sidan har vi ju ledig vecka efter det så man ska väl inte klaga :D

Igår var vi på 40-års fest :) vi firade Carola som flyllde i onsdags!
Riktigt trevligt tyckte jag!

Rasmus och pappa och dom åkte till Rhodos i natt också! är ju inte alls avis eller så :P
Men jag får ju mitt roliga vecka 45 ;)

Idag blir det jätte lugnt. Vi ska strax till Erics föräldrar och äta mat och ska jag bara ligga på soffan heeeela kvällen! som dagt, jobbar ju dagtid i morgon..

ha en bra vecka :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0